فایل کشویی

فایل کشویی



فایل کشویی   شیک و زیبا مناسب برای مرتب سازی داخل منزل ، آشپزخانه ، حمام ، کارگاه‌ها ، دفاتر اداری ، مغازه‌ها ونگهداری و بایگانی CD‌ها و وسایل مختلف دارای ساختاری محکم همراه با چرخهای قابل نصب برای جابجایی راحت.

اندازه  فایل کشویی  ارتفاع  فوق بدون احتساب چرخ میباشد.پس از مونتاژ چرخ‌ها 50 میلیمتربه ارتفاع اضافه میگردد

توضیحات بیشتر :

 فایل کشویی  ساخته شده از بهترین مواد اولیه پلاستیک
دارای پنج کشو
در ابعاد : ارتفاع 103 میلیمتر ، عرض 330 میلیمتر ، طول 430 میلیمتر و ارتفاع چرخ‌ها 50میلیمتر
فایل پلاستیکی قابل شستشو و مقاوم
محکم و استوار 
حرکت روان کشوها در هنگام باز و بسته شدن
رنگ بدنه قهوه ای و رنگ کشو کرم

 

لطفا جهت سفارش  فایل پلاستیکی   این محصول تماس بگیرید.



فایل پلاستیکی

 

کمد‌های پلاستیکی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. زیبا ، همه کاره و قدرتمند ، ایده آل برای خانه ، تراس ، باغ و یا زیرزمین ، بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت.

این محصولات  زیبایی چوب و قدرت و تطبیق پذیری مواد با کیفیت پلاستیکی را دارا بوده و همین امر سبب میشود   فایل پلاستیکی   تا در هر دو فضا ، چه داخل خاته و چه خارج از آن قابل استفاده باشند.

نصب آسان
مقاوم در برابر عوامل جوی
قابل بازیافت

دراورهای پلاستیکی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. زیبا ، همه کاره و قدرتمند ، ایده آل برای خانه ، تراس ، باغ و یا زیرزمین ، بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت.

این محصولات  زیبایی چوب و قدرت و تطبیق پذیری مواد با کیفیت پلاستیکی را دارا بوده و همین امر سبب میشود تا در هر دو فضا ، چه داخل خاته و چه خارج از آن قابل استفاده باشند.

نصب آسان
مقاوم در برابر عوامل جوی
قابل بازیافت

 

 
فایل کشویی طبقاتی

 

فروش   فایل کشویی طبقاتی   در کالاپلاست ، محصولی جدید و منحصر به فرد با طراحی خاص

راه حلی مدرن ، شیک و بی نظیر جهت نگهداری اشیا در منزل و محل کار شما

دارای مکانیزم اتصال به هم از طرفین 

قابلیت دسترسی به داخل از دو طرف

ساختار محکم و با دوام

در رنگبندی بسیار متنوع

دفتر کار هر شخص خانه دوم اوست، با مدرن کردن محیط کار خود با    فایل کشویی طبقاتی    ، فضایی مناسب برای کار و نگهداری لوازم اداری خود فراهم کنید.

همچنین    فایل کشویی طبقاتی    فضای تمیز و مدرنی را برای نگهداری حوله‌ها و شوینده‌های شما در حمام در اختیارتان قرار می‌دهد.

حتی می‌توانید مولتی باکس را در سالن پذیرایی بجای یک دکور  شیک و امروزی استفاده کنید و یا می‌توانید به عنوان جا کفشی در منازل خود مورد استفاده قرار دهید.

 

قفسه‌های کشویی شیک و زیبا مناسب برای مرتب سازی داخل منزل ، آشپزخانه ، حمام ، کارگاه‌ها ، دفاتر اداری ، مغازه‌ها ونگهداری و بایگانی CD‌ها و وسایل مختلف دارای ساختاری محکم همراه با چرخهای قابل نصب برای جابجایی راحت.

اندازه ارتفاع  فوق بدون احتساب چرخ میباشد.پس از مونتاژ چرخ‌ها 50 میلیمتربه ارتفاع اضافه میگردد

توضیحات بیشتر :

ساخته شده از بهترین مواد اولیه پلاستیک
دارای دو کشو
در ابعاد : ارتفاع 590 میلیمتر ، عرض 400 میلیمتر ، طول 500 میلیمتر و ارتفاع چرخ‌ها 50میلیمتر
قابل شستشو و مقاوم
محکم و استوار 
حرکت روان کشوها در هنگام باز و بسته شدن
رنگ بدنه سرمه ای و رنگ کشو طوسی

لطفا جهت سفارش    فایل کشویی طبقاتی    این محصول تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: فایل کشویی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 28 شهريور 1397
کسری خدمت جبهه پدر

کسری خدمت جبهه پدر

در این مقاله قصد داریم    کسری خدمت جبهه پدر   را مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که می دانید سربازی امری اجباری است که برای دفاع از کشور انجام می شود، پسران با رسیدن به سن 19 سالگی شامل سن مشمولیت می شوند و تا 50 سالگی در این شرایط قرار خواهند داشت. خدمت سربازی برای تمامی افراد ذکور ایرانی که وارد سن مشمولیت شده باشد، اجباری است اما در برخی از شرایط امکان معافیت و کسری خدمت برای برخی افراد وجود دارد. به عنوان مثال  کسری خدمت جبهه پدر  ، موضوعی است که امروز به آن می پردازیم.

مشمولانی که پدر آن ها سابقه حضور در جبهه، شهادت، اسارت، جانبازی دارند، می توانند برای کاهش مدت زمان خدمت اقدامات لازم را انجام دهند.

شما عزیزان می توانید با مطالعه کسری خدمت جبهه پدر از موضوعاتی همچون شرایط دریافت کسری خدمت جبهه پدر و آخرین تغییرات ایجاد شده در این نوع کسری خدمت مطلع شوید، همراه ما باشید.

شرایط اخذ کسری خدمت جبهه پدر

کسری خدمت جبهه پدر   یکی از ساده ترین و بهترین مواردی است که مشمولان خانواده ایثارگران را شامل می شود. همان طور که می دانید برخی از افراد سربازی را هدر دادن 2 سال از زندگی (بهترین دوران زندگی) می دانند از این نظر به دنبال راه هایی برای کاهش و یا فرار از خدمت سربازی هستند. مشمولانی که پدر آنها سابقه حضور در جبهه را داشته باشند، می توانند به راحتی از این فرصت استفاده کنند. اما به شرطی که شامل غیبت در سربازی نشده باشند، با وجود غیبت در سربازی بدون در نظر گرفتن مدت آن درخواست مشمولین برای کسری خدمت ایثارگران مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

تغییرات کسری خدمت جبهه پدر

همان طور که می دانید چند روزی است قانون کسری خدمت جبهه پدر تغییر کرده است و رضایت مندی ایثارگران و خانواده ی آنها در این زمینه بیش از دوران گذشته است. طبق این تغییرات تمامی ایثارگران حتی با مدت سابقه کمتر از 3 ماه می توانند از این نوع کسری بهره مند شوند، تغییرات به این شکل است که به ازای هر 1 ماه سابقه حضور پدر جبهه، فرزند، 12 روز   کسری خدمت سربازی جبهه پدر    خواهند داشت.

به طور مثال اگر ایثارگری شامل 6 ماه حضور در جبهه داشته باشد، فرزند وی 72 روز   کسری خدمت سربازی جبهه پدر   خواهد داشت.

با تغییرات ایجاد شده دیگر تنها ایثارگرانی که 28 ماه و 29 ماه سابقه حضور در جبهه داشتند و یا تنها ایثارگران بیشتر از 6 ماه سابقه در کسری خدمت بهره مند نیست، گرچه تغییرات ایجاد شده برای تمامی ایثارگران خبر خوش حال کننده ای است. در حال حاضر ایثارگران با 28 و 29 ماه سابقه حضور در جبهه می توانند معافیت از خدمت سربازی را دریافت کنند. اما همان طور که در مبحث قبلی گفته شد، اگر مشمولان شامل غیبت در سربازی شده باشند، نمی توانند از قانون کسری خدمت جبهه پدر بهره مند شوند.

مشمولان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهبود شرایط سربازی خود مقاله معافیت ایثارگران  را هم مطالعه کنند.

همچنین پیشنهاد می کنیم اگر سؤالی در زمینه کسری خدمت جبهه پدر دارید آن را با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : یک شنبه 11 شهريور 1397
تکمیل ظرفیت ارشد

راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد

دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، پردیسهای خودگردن، پیام نور، غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که در صورت عدم تکمیل ظرفیت اقدام به تکمیل ظرفیت می نمایند. کلیه داوطلبانی که در کنکور ارشد 97 شرکت کرده اند، افرادی که در انتخاب رشته کنکور ارشد 97 مجاز شده باشند و داوطلبانی که مجاز نشده باشند، می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد  شرکت کنند.

اگر قصد شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد  را دارید، راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد  که شامل نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97، شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97، مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 است را در این مقاله مطالعه نمایید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد چیست؟

اگر تعداد افرادی که در دانشگاه ثبت نام می کنند از ظرفیت اختصاص داده شده به آن دانشگاه کمتر باشد، این کمبود به وسیله تکمیل ظرفیت پر خواهد شد. به عنوان مثال اگر ظرفیت پذیرش یک دانشگاه در مقطع ارشد 50 نفر باشد، اما 45 نفر اقدام به ثبت نام کرده باشند، مابقی ظرفیت از طریق تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پر می شود.

نکته ای که در تکمیل ظرفیت حائز اهمیت می باشد، این است که فقط افرادی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده باشند و برای آنها کارنامه صادر شده باشد، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد هستند.

نکته قابل توجه دیگر این است که داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 97 مجاز شده باشند و یا افرادی که انتخاب رشته ارشد 97 را انجام داده و پذیرفته شده باشند، اما از انتخاب رشته خود رضایت نداشته باشند، می توانند با مطالعه راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97در مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97، ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 97 را انجام دهند. اما قبولی اولیه آنها باطل می شود و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نمی شود.

از آنجائیکه هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان از تحصیل انصراف می دهند و یا به دلیل پذیرفته شدن در دانشگاه دیگر ثبت نام خود را در آن دانشگاه انجام نمی دهند، بسیاری از دانشگاه ها و رشته ها دارای ظرفیت خالی می شوند. که در این صورت با اعلامتکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آن دانشگاه، دانشجویان دیگر می توانند شانس خود را برای قبولی مجدد انتخاب نمایند.

 

 

شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد 97

حتما این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده است که شانس قبولی تان در تکمیل ظرفیت ارشد 97 چگونه خواهد بود. همان طور مستحضر هستید، از آنجایی که کنکور های سراسری و آزاد با هم ادغام شده اند ، نتایج اولیه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در یک روز منتشر می شود. اما انتخاب رشته این دو نوع دانشگاه از هم به صورت تکفیک شده انجام می پذیرد.

در مرحله اول (در مرحله انتخاب رشته) ، داوطلبانی که در قسمت دانشگاه های روزانه و غیر روزانه (سایر دانشگاه ها) مجاز شده اند ، می توانند رشته های دانشگاه آزاد را هم انتخاب نمایند و در نتیجه شانس مورد پذیرش دانشگاه آزاد قرار گرفتن را از داوطلبانی که فقط در دانشگاه آزاد مجاز شده اند ، می گیرند.

پس از اعلام نتایج نهایی، داوطلبانی که در نوبت های روزانه قبول شده اند و در دانشگاه های آزاد نیز انتخاب رشته کرده اند ، با مشخص شدن انتخاب های قبولی شان ، می توانند در یکی از نوبت های روزانه یا دانشگاه آزاد به ادامه تحصیل بپردازند و در صورت انتخاب هر کدام ، صندلی را برای داوطلب دیگری خالی می نمایند.

در این زمان است که دانشگاه ها اقدام به پذیرش از طریق تکمیل ظرفیت می کنند و در نتیجه شانس افراد برای پذیرش در این دوره بسیار بیشتر می شود. اما قضیه به همین جا ختم نمی شود. برخی از دانشگاه ها در این مرحله نیز موفق به پر کردن صندلی هایشان نمی شوند، به همین دلیل مجبور می شوند که دوباره اقدام به پذیرش از طریق تکمیل ظرفیت کنند. در این مرحله است که شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد 97 بسیار زیاد می شود ، به طوری که حتی اگر هیچ امیدی به پذیرش نداشته بودید، در این مرحله ممکن است پذیرفته شوید.

شانس قبولی شما در تکمیل ظرفیت دوم به مراتب بیشتر خواهد شد

 

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 معمولاً 3 هفته الی یک ماه بعد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 97 انجام می شود. مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 احتمالاً از اواخر مهرماه 97 شروع می شود و تا چند روز پس از آن ادامه دارد.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97

تنها شرط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97 شرکت در کنکور سراسری ارشد 97 و صدور کارنامه اولیه می باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم شرط مجاز بودن در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 برای شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد 97 وجود ندارد، و حتی داوطلبانی که در انتخاب رشته ارشد 97 شرکت نکرده باشند هم مجاز به ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 97 هستند. با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 را داشته باشند، می بایست در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت کرده باشند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می شود،  به این صورت که داوطلبان می بایست رشته های مورد علاقه خود را از بین رشته محلهای موجود در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 که همان راهنمای تکمیل ظرفیت ارشد 97 است، انتخاب نمایند.

داوطلبان در گام دوم بایستی با وارد کردن اطلاعات فردی خود، بدون پرداخت هزینه، ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 را انجام دهند. نکته ای که داوطلبان می بایست به آن توجه داشته باشند، این است که امکان انتخاب 20 رشته محل در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 وجود دارد.

در نهایت پس از بررسی تکمیل ظرفیت ارشد 97 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسریبزنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 10 شهريور 1397
تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

همیشه تکمیل ظرفیت ها برای کسانی که دانشگاه و رشته ی مورد علاقه ی خود را قبول نشده اند یا اینکه از دانشگاه و رشته ای که در آن تحصیل می کنند راضی نیستند، امیدوار کننده و نتیجه بخش بوده است. دانشگاه آزاد در تکمیل ظرفیت ارشد، دانشجو می پذیرد. برای همین، مطلب ما به زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97، شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97، دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97، نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد و نیز زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 پرداخته است.

 

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 97 از طریق سایت این دانشگاه بر اساس رشته محل هایی که دارای ظرفیت پر شده هستند، منتشر می شود. و متقاضیان می توانند از طریق سایت این دانشگاه دفترچه را دانلود نمایند. یا برای دانلود دفترچه ارشد تکمیل ظرفیت آزاد 97 کلیک کنید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

با توجه به دفترچه ی تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، متقاضیان تکمیل ظرفیت امکان انتخاب 100 رشته محل را دارند که شما می توانید با توجه به اهداف تحصیلی خود که آینده ی شغلی و میزان علاقه است، نسبت به اولویت بندی رشته های انتخابی اقدام کنید. اگر در قبولی اولیه ی خود به رشته ی دلخواه خود نرسیده اید، به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 به عنوان فرصت و شانس دوم نگاه کنید و سعی کنید درست انتخاب رشته نمایید.

پذیرش بدون کنکور ارشد آزاد 97 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرده است که بر طبق تصمیم جدید مسئولان، سوابق تحصیلی معیار پذیرش متقاضیان بدون کنکور و بدون آزمون دانشگاه آزاد خواهد بود. در هنگام ثبت نام، متقاضیان رشته های مورد علاقه خود را انتخاب می کنند و بعد از انجام تحقیق و بررسی سوابق تحصیلی فرد، نتیجه ی پذیرش و قبولی رشته ها اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 در دو بازه زمانی مهر و بهمن خواهد بود.

در بازه ی زمانی مهر، اعلام نتایج معمولاً پایان مهر است و در بازه ی زمانی بهمن، با پایان بهمن ماه نتایج تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97، اعلام می شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 10 شهريور 1397
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 97

در سالهای اخیر امکان ثبت نام بدون کنکور در مقطع ارشد فراهم شده است و کسانی که قصد ورود به تحصیلات تکمیلی را دارند، می توانند از فرصت ثبت نام ارشد بدون کنکور 97 استفاده کنند. اما زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 97 چه تاریخی است؟ نحوه و شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور 97 چگونه است؟ اعلام نتایج ارشد بدون کنکور 97 چه زمانی خواهد بود؟ این مطلب را برای پاسخ گویی به این سؤالات اختصاص داده ایم.

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور 97

ارشد بدون کنکور 97 معمولاً مخصوص دانشجویان استعداد درخشان است و این دانشجویان از طریق دانشگاه سراسری، آزاد، غیر انتفاعی و شبانه می توانند بدون کنکور و با دارا بودن شرایط، وارد دانشگاه شوید.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 97 در دانشگاه آزاد اواخر بهار است و با انتخاب رشته کارشناسی ارشد با کنکور آزاد 97 همزمان می باشد. در دانشگاه سراسری نیز دانشجویان دارای رتبه های برتر که جزو 10 درصد برتر هم کلاسی و هم ورودی خود می باشند، می توانند بدون کنکور وارد مقطع ارشد شوند و همزمان با انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری نسبت به ثبت نام بدون کنکور ارشد اقدام نمایند.

نحوه و شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور 97

نحوه و شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور 97 دانشگاه آزاد بدین صورت است که فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه آزاد جزو 10 درصد برتر هم کلاسی ها و هم ورودی های خود با معدل حداقل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی و معدل 17 برای رشته های انسانی همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد، شرایط و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور نیز منتشر می شود که با توجه به ضوابط دفترچه ثبت نام از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. در دانشگاه های سراسری نیز هر دانشگاه با توجه به ظرفیت پذیرش استعدادهای درخشان و شرایط خود فراخوان پذیرش استعداد درخشان منتشر می کند که شما باید در زمان مقرر شده با توجه به شرایط مورد نیاز به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنید و ثبت نام نمایید.

دانشگاه آزاد در تمامی رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد ، به صورت بدون کنکور، دانشجو می پذیرد

 

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 97

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 97 در دانشگاه های سراسری بر اساس تصمیم هر دانشگاه است و بستگی به این دارد که دانشگاه مورد نظر در هر سال برای چه رشته هایی فراخوان پذیرش بدون کنکور می دهد. در دانشگاه آزاد در تمام رشته هایی که کارشناسی ارشد دارند، امکان پذیرش بدون کنکور در سال 97 وجود دارد.

اعلام نتایج ارشد بدون کنکور 97

اعلام نتایج ارشد بدون کنکور 97 قبل از شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی است و در دانشگاههای آزاد و سراسری تا شهریورماه اسامی دانشجویان پذیرفته شده اعلام می شود و از این طریق می توانند بدون کنکور در رشته لیسانس خود یا رشته ی مرتبط با آن در مقطع ارشد ادامه تحصیل دهند. بدون کنکور معمولاً مختص دانشجویان استعداد درخشان است.

در نهایت پس از بررسی نکات مرتبط با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 97 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان 97 ، بزنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 3 شهريور 1397
ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

با وجود اینکه راه اصلی ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، آزمون سراسری برگزار شده توسط سازمان سنجش می باشد، اما همچنان 10 درصد از ظرفیت های هر رشته، مختص به استعدادهای درخشان است. پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد بسیار منسجم تر از دانشگاه سراسری برگزار می شود و از این جهت درمیان داوطلبان محبوب تر است.

زمان ثبت نام استعدادهای درخشان با زمان انتخاب رشته کنکور ارشد همزمان است

 

با توجه به همزمانی ثبت نام استعداد درخشان و انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد نیاز است قبل از خرید سریال ثبت نام ، دفترچه ثبت نام را به دقت مطالعه کنید.

امتیاز پذیرش استعدادهای درخشان در دانشگاه آزاد فقط مختص به فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد می باشد

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور

در صورتی که تمایل دارید از طریق استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد نسبت به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنید، لازم است بدانید که بر اساس اطلاعیه ی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، تنها در صورت رعایت بندهای زیر قادر به ثبت نام هستید:

بند 1: برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد باید حداقل معدل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی و 17 برای رشته های علوم انسانی را دارا باشید.

بند 2: پذیرش دانشجوی واجد شرایط در هر سال تحصیلی فقط یک بار و فقط در همان سال در رشته ی همنام و در یک زیر گروه امکان پذیر است.

بند 3: داوطلب باید دوره کارشناسی پیوسته خود در 8 نیم سال تحصیلی و یا کارشناسی ناپیوسته در 4 نیمسال تحصیلی به اتمام برساند.البته ترم تابستان و مرخصی تحصیلی جزو سنوات محسوب نمی شوند.

بند 4: دانشجویانی که به دلیلی خارج از اختیار خود، حداکثر دو نیم سال تحصیلی بیشتر از مدت مجاز در مرخصی باشند در صورت تأیید کمیسیون موارد خاص می توانند مشمول قانون قبل شوند.

بند 5: فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته که بر اساس سرفصل های ارائه شده، مدت تحصیلشان 5 نیم سال بوده نیز از مزایای این آیین نامه برخوردار هستند.

بند 6: تغییر رشته یا محل تحصیل پذیرفته شدگان امکان پذیر نیست.

بند 7: دانشجویانی که دروس معادل سازی شده دارند، شامل استعدادهای درخشان نمی شوند.

تذکر 1: داوطلبان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون آزاد، مجاز به انتخاب 100 رشته / محل می باشند.

تذکر 2: مشمولین خدمت وظیفه، لازم است پیش از  اقدام به خرید شماره سریال ثبت نام، شرایط ادامه تحصیل مشمولان را به دقت مطالعه کنند.

دقت کنید! در صورتی که پس از پذیرش در یکی از کد رشته/محل های انتخابی، اقدام به ثبت نام حضوری نکنید، ثبت نام شما منقضی می شود.

برای اطلاع از تمامی شرایط و انتخاب رشته ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاورین با تماس بگیرید.

رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد ،بدون آزمون و با سهمیه ی استعدادهای درخشان در همه ی رشته ها و واحدهای دانشگاهی دانشجو می پذیرد. رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در هفت شاخه قرار می گیرند.

  • شاخه اول: گروه علوم پزشکی
  • شاخه دوم: گروه دامپزشکی
  • شاخه سوم: گروه علوم انسانی
  • شاخه چهارم: گروه علوم پایه
  • شاخه پنجم: گروه فنی و مهندسی
  • شاخه ششم: گروه کشاورزی و منابع طبیعی
  • شاخه هفتم: گروه هنر

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 3 شهريور 1397