خرید باتری سمعک ریواک

باتری سمعک ریواک

 
چرا باتری سمعک ریواک یکی از بهترین باتری های سمعک موجود در بازار است؟ در جواب این سوال کافی است بدانید باتری سمعک ریواک  نسبت به محصولات مشابه حدود 17% توان بیشتر دارد. ریواک یکی از بزرگ ترین و معتبرترین کمپانی های تولید باتری سمعک است که محصولاتی بسیار با کیفیت تولید می کند و به همین دلیل بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.
اطلاع از مشخصات باتری سمعک و آگاهی از نکات مهمی که باید هنگام خرید به آن ها توجه کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است و به شما کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین باتری را برای سمعک مورد نظرتان تهیه نمایید و همچنین این امکان را دارید از خدمات در منزل آزمایش آنلاین «مشاوره و تجویز سمعک» برای شنوایی سنجی و انتخاب سمعک مناسب نیز بهره مند شوید.
شرکت های زیادی در دنیا وجود دارند که به تولید باتری های مختلف از جمله باتری سمعک می پردازند. برخی از بهترین برندهای باتری سمعک را در ادامه معرفی می کنیم.
در عصر امروز از باتری های قابل شارژ در سمعک ها استفاده می شود و با هربار تمام شدن شارژ باتری، فرد می تواند آن را شارژ کرده و مجدد مورد استفاده قرار دهد. اما باتری سمعک های ریواک قابل شارژ نیستند و با تکنولوژی روی-هوا ساخته شده اند.
باتری های برند ریواک (Rayovac) نسبت به سایر برندها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و همان طور که گفته شد توان بیشتری نسبت به آن ها دارند.
دوام این باتری بسیار بالا بوده و حتی در سمعک های پر مصرف نیز می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد. لازم است بدانید که ماندگاری باتری به اندازه و نوع آن، همچنین میزان مصرف در طول روز بستگی دارد.
 

انواع باتری سمعک ریواک

 
توضیح دادیم که باتری های سمعک در اندازه های مختلفی تهیه می شوند که می توان آن ها را از نظر اندازه به دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد. باتری سمعک ریواک در چهار سایز مختلف وجود دارد که در ادامه به هر یک از آن ها می پردازیم.
این سایز از باتری سمعک جهت استفاده در سمعک های نامرئی و داخل گوشی CIC و  IICو در ابعاد 5.8*5.4 میلی متر ساخته شده و طول عمر آن ها 3 تا 7 روز می باشد. این سمعک ها با برچسبی به رنگ زرد دارد که شناسایی آن را برای افراد راحت تر می کند.
سایز 312 باتری دارای برچسب قهوه ای و ابعاد 7.9*3.6 میلی متر است که در سمعک های داخل گوشی ITC و RIC و پشت گوشی مینی استفاده می شود. ماندگاری و طول عمر این نوع باتری با توجه به میزان استفاده بین 3 تا 10 روز است.
رنگ نارنجی در باتری های سمعک نشان دهنده سایز 13 این محصول بوده و ابعاد آن 7.9*5.4 میلی متر است. این باتری در سمعک های داخل گوشی، پشت گوشی، RIC و ITC استفاده می شود. این باتری بین 6 تا 14 روز ماندگاری دارد.
این باتری که بیشترین ظرفیت را بین باتری های ریواک دارد، با رنگ آبی مشخص شده و ابعاد آن 11.6*5.4 میلی متر است. این سایز باتری در سمعک های پشت گوشی کاربرد دارد. ماندگاری این نوع باتری بین 9 تا 20 روز است.
چگونه می توان طول عمر باتری سمعک را افزایش داد؟ یکی از مشکلات مصرف کنندگان سمعک، تمام شدن زود هنگام باتری آن است. ابتدا باید توضیح دهیم که عمر باتری قابل افزایش نیست و تنها می توان با استفاده از روش هایی که در ادامه توضیح می دهیم از تمام شدن زود هنگام آن و یا به عبارتی از هدر رفتن آن جلوگیری کنید.
یک برچسب بر روی باتری های سمعک وجود دارد که باید آن را دقیقا قبل از استفاده از باتری جدا کنید. در واقع مصرف باتری سمعک از لحظه برداشتن این برچسب شروع می شود. چرا که به محض جدا کردن آن، روی (zinc) موجود در باتری با اکسیژن هوا، واکنش داده و فعالیت آن شروع می شود.
به یاد داشته باشید که با چسباندن مجدد برچسب، فعالیت باتری متوقف نخواهد شد. پس دقیقا زمانی که به باتری نیاز دارید، برچسب را جدا کرده و پس از یک دقیقه آن را در سمعک قرار دهید.
قیمت باتری سمعک، به موارد زیادی بستگی دارید. نوسانات ارز، اندازه باتری، برند باتری و… بخشی از موارد تاثیرگذار بر روی قیمت است. با این حال یکی از نکات مهم در زمان خرید باتری سمعک، بررسی قیمت آن است تا بتوانید محصولی با قیمت مناسب و کیفیت خوب تهیه نمایید.
نظر شما درباره انواع باتری های سمعک و برندهای مختلف آن چیست؟ چه تجربه ای درباره طول عمر باتری های سمعک دارید و کدام برند را پیشنهاد می کنید؟ می توانید نظرات و تجربیات خود را جهت راهنمایی سایر کاربران در غالب دیدگاه در انتهای صفحه درج نمایید.
 


:: برچسب‌ها: باتری سمعک ریواک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 11 مهر 1401
خرید باتری سمعک دوراسل

باتری سمعک دوراسل

 
سمعک‌ها چه با باتری‌های استاندارد و چه با باتری‌های قابل شارژ کار کنند، برای کارکردن نیز به انرژی دارند. در حالی که یک باتری قابل شارژ باید به طور مرتب شارژ شود، باتری‌های سمعک استاندارد یکبار مصرف هستند و باید تعویض شوند. کسانی که از سمعک با باتری استاندارد استفاده می‌کنند، به طور معمول باید باتری سمعک خود را عوض کنند. اما باتری سمعک دوراسل (Duracell) به دلیل کیفیت ساخت بالا و عمر طولانی یکی از بهترین باتری‌های بازار است. در این بررسی به طور کامل در مورد باتری سمعک دوراسل صحبت می‌کنیم.
همیشه قبل از خرید، تاریخ انقضای باتری را بررسی کنید، به خصوص زمانی که به صورت عمده خرید می‌کنید. برای افزایش طول عمر باتری، هرگز باتری را در دمای بسیار گرم یا سرد از جمله در یخچال نگهداری نکنید. سیاست‌های حمل و نقل و بازگشت محصول معمولاً توسط فروشنده و نه سازنده باتری‌ها تعیین می‌شوند. در نهایت، شما ابتدا به سنجش شنوایی نیاز دارید تا پزشک سمعک مناسب را به شما تجویز کند. این امکان را دارید از خدمات در منزل «مشاوره و تجویز سمعک» برای شنوایی سنجی و انتخاب سمعک مناسب بهره مند شوید.
 

انواع باتری سمعک دوراسل

 
زبانه باتری سمعک دوراسل طویل است، بنابراین کار با آن ساده خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی باتری را در سمعک قرار دهید. محصولات این برند در بسته بندی شیک و سبک وزن سبک به فروش می‌رسند. باتری‌های سمعک دوراسل تا چهار سال در انبار دوام خواهند داشت. همچنین باتری‌های سمعک دوراسل دارای کد رنگی هستند و به راحتی می‌توانید اندازه مورد نظر خود را پیدا کنید. مدل‌های باتری دوراسل دارای Activair Easy Tab هستند که به راحتی می‌توان باتری سمعک را تعویض کرد.
سمعک‌های پشت گوش (BTE) معمولاً از باتری‌های 13 و 312 استفاده می‌کنند، در حالی که سمعک‌های داخل گوش (ITE) اغلب شامل باتری‌های سایز 312 یا 10 هستند.در گذشته، باتری‌های روی – جیوه رایج‌ترین نوع باتری سمعک بودند اما اکنون باتری‌های روی – هوا (Zinc–Air Battery) محبوب‌تر شده‌اند. این مهم بدین دلیل است که آنها دوستدار محیط زیست هستند و ولتاژ ثابت را حفظ می‌کنند.
اولین قدم این است که فویل محافظ را از باتری‌ها جدا کنید. حدود دو دقیقه بعد از این کار باتری‌ها به انرژی کامل می‌رسند. مطمئن شوید که باتری‌ها را با اضلاع منفی و مثبت به درستی در سمعک وارد کرده‌اید. اگر متوجه شدید که محفظه باتری بسته نمی‌شود یا بسته شدن آن دشوار است، این مشکل اغلب بدین دلیل است که مثبت و منفی را اشتباه در جای خود قرار داده‌اید! اگر به نظر می‌رسد سمعک حتی پس از نصب باتری جدید کار نمی‌کند، بررسی کنید که هیچ آلودگی در محفظه باتری وجود نداشته باشد. آلودگی ممکن است در اتصال اختلال ایجاد کند.
باتری‌های سمعک دوراسل عمر طولانی دارند. ظرفیت باتری سمعک با واحد میلی آمپر ساعت (mAh) شناخته می‌شود. برای مثال، ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعت است، بدین معنا که این باتری می‌تواند به مدت 280 ساعت جریان یک میلی آمپری را برای سمعک تامین کند. پس هرچه جریان مصرفی سمعک بالاتر باشد، طول عمر باتری کمتر می‌شود.
عمر باتری‌های دوراسل با نگه داشتن آنها در بسته‌های محافظ‌شان و نگهداری آنها در دمای اتاق افزایش پیدا می‌کنند. هرگز فویل رنگی را قبل از نیاز به استفاده از باتری جدا نکنید. باتری‌های سمعک را هرگز نباید در یخچال نگهداری کنید، آنها در جیب خود بگذارید یا اجازه ندهید با باتری‌های دیگر یا اشیاء فلزی تماس پیدا کنند.
زمانی که از سمعک خود استفاده نمی‌کنید، با باز کردن درب محفظه باتری از تخلیه سریع باتری جلوگیری کنید. این کار همچنین به جلوگیری از تجمع رطوبت در محفظه باتری سمعک کمک می‌کند.
باتری‌ها باید در دمای اتاق، در حدود 10 تا 25 درجه سانتیگراد نگهداری شوند. مطمئن شوید که آنها را دور از دسترس کودکان قرار دهید. به محض اینکه باتری‌های سمعک شما تمام شد، آنها را از سمعک خود خارج کنید. شما نباید باتری‌های مستعمل را همراه با زباله‌های معمولی یا بازیافت دور بیندازید. در عوض، آنها را به محل بازیافت باتری‌ها ببرید.
 


:: برچسب‌ها: باتری سمعک دوراسل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 11 مهر 1401
اتری سمعک زیمنس

باتری سمعک زیمنس

 
شرکت زیمنس تحت نظر کشور آلمان و یکی از بهترین برندهای ساخت سمعک هوشمند در جهان می‌باشد. باتری سمعک زیمنس نیز از تولیدات این شرکت است که با نام سیگنیا در بازار عرضه می‌گردند. در این مقاله قصد داریم درباره انواع باتری سمعک زیمنس و ویژگی‌های آن صحبت کنیم.
سمعک وسیله‌ای برای تقویت صدا است و برای فعال شدن و پردازش صدا نیاز به باتری دارد. باتری مورد استفاده برای سمعک معمولا به صورت غیر شارژی هستند و در چهار سایز موجود می‌باشند که هر یک برای نوعی از سمعک کاربرد دارد.
یکی از معروفترین برندهای تولید باتری سمعک، باتری زیمنس است. این باتری به صورتی طراحی شده است که در سایر برندهای سمعک‌ نیز قابل استفاده می‌باشد. شرکت تولید کننده باتری سمعک زیمنس انواع باتری مخصوص کوچکترین سمعک تا قویترین سمعک را تولید و در بازار عرضه می‌نماید.
در زمان خرید باتری بایستی دقت داشته باشید که باتری مخصوص سمعک خود را خریداری کنید. باتری‌های موجود در بازار دارای تاریخ انقضا هستند و تا 2 الی 3 سال زمان دارند تا از آنها استفاده کنید. به همین  دلیل از خرید بیش از حد نیازتان اجتناب کنید زیرا ممکن است باتری پی از پایان تاریخ انقضا خالی شود و دیگر قابل استفاده نباشد.
هنگامی که باتری جدیدی خریداری نمودید بهتر است اول باتری‌های موجود در منزل را استفاده کنید سپس به سراغ باتری‌های جدید بروید.
 
 

انواع باتری سمعک زیمنس

 
باتری سمعک زیمنس ساخت کشور آلمان در سایزهای مختلفی تولید و در بازار موجود می‌باشند. در ادامه انواع باتری سمعک زیمنس و ویژگی‌های آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 10:
این باتری سمعک مخصوص سمعک‌های داخل گوش CIC و IIC می‌باشد و در بسته بندی 6 عددی عرضه می‌گردد. این باتری قابل شارژ نیست و تکنولوژی باتری از نوع زینک- هوا می‌باشد. روکش این باتری به رنگ زرد است و کوچکترین نوع باتری سمعک زیمنس می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 13:
این باتری سمعک برای سمعک‌های داخل گوش CIC و IIC مناسب می‌باشد و در هر بسته 6 عدد باتری وجود دارد. روکش این باتری به رنگ نارنجی است. این باتری سمعک قابل شارژ نیست و دارای تکنولوژی زینک- هوا می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 312:
این نوع باتری سمعک مخصوص سمعک‌های داخل گوش ITC و ITE و سمعک پشت گوش RIE می‌باشد. تعداد باتری موجود در هر بسته 6 عدد است و روکش باتری‌ها به رنگ قهوه‌ای می‌باشد. این باتری قابلیت شارژ شدن ندارد و دارای تکنولوژی زینک- هوا می‌باشد.
باتری سمعک زیمنس (Signia) شماره 675:
این باتری سمعک زیمنس مخصوص سمعک‌های پشت گوشی SUPER POWER و ULTRA POWER می‌باشد و در بسته بندی‌های 6 عددی عرضه می‌گردند. این نوع باتری قابل شارژ نیست و با استفاده از تکنولوژِی زینک- هوا فعال می‌شود. روکش این باتری به رنگ آبی است و بزرگترین نوع باتری زیمنس می‌باشد.
حداکثر عمر باتری سمعک 2 هفته است. البته این زمان با توجه به اندازه سمعک و امکانات موجود در آن متغیر خواهد بود. مسلما باتری‌های بزرگتر عمر بیشتری دارند و باتری‌های کوچکتر مدت زمان کمتری قابل استفاده خواهند بود.البته مواردی مانند صداهای موجود در محیط، دمای محیط و شدت نوسانات صدای اطراف در میزان مصرف باتری اثر گذار خواهند بود و مصرف باتری را بیشتر می‌کنند. به طور معمول طول عمر مفید باتری سمعک 5 روز تا یک هفته است و اگر باتری سمعک خیلی زود خالی می‌شود بهتر است سمعک خود را به تکنسین مربوطه نشان دهید. ممکن است مشکل از سمعک باشد.
 

قیمت باتری سمعک زیمنس

 
قیمت باتری سمعک زیمنس در تمام سایزهای 10 تا 675 یکی است و اندازه باتری بر قیمت آن تاثیری ندارد. اما قیمت باتری سمعک در برندهای دیگر ممکن است کمی متفاوت باشد. در زمان خرید باتری دقت داشته باشید که اگر فروشنده باتری را به قیمتی بسیار پائین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشد هرگز باتری را خریداری نکنید. زیرا ممکن است تاریخ انقضای باتری در حال اتمام باشد و یا باتری در شرایط نامساعدی نگهداری شده باشد. باتری را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.
دستگاه کوچکی به نام تستر باتری وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید ظرفیت باتری را چک کنید. این دستگاه ظرفیت باقی مانده باتری را به شما نشان می‌دهد و بدین ترتیب می‌توانید از مدت زمان کارکرد باتری مطلع شوید.
شرایط نگهداری از باتری سمعک می‌تواند در مدت زمان کارکرد باتری و عمر مفید آن تاثیر گذار باشد. با رعایت چند نکته مهم می‌توانید از هدر رفتن انرژی باتری جلوگیری کنید. به عنوان مثال در زمان خواب و استراحت سمعک را خاموش کنید و درب باتری را با بگذارید تا دمای آن کاهش یابد و رطوبت موجود بر روی باتری تبخیر شود.
اگر به باتری نیاز ندارید برچسب روی آن را جدا نکنید. باتری سمعک دارای تکنولوژی زینک- هوا هستند و در مجاورت با هوا فعال می‌شوند. در این صورت باتری تا زمان مورد نیاز شما خالی خواهد شد. به همین دلیل هرگز باتری را داخل جیبتان نگذارید. زیرا ممکن است برچسب روی آن جدا شود و باتری تخلیه شود. باتری باید درون کیف مخصوص یا داخل بسته بندی خود نگهداری شود.
باتری سمعک را در کنار لوازم فلزی قرار ندهید زیرا موجب می‌شود تا باتری تخلیه شود. باتری را درون کیف محافظ مخصوص نگهداری کنید تا در صورتی که آن را داخل کیفتان قرار دادید مشکلی برای باتری‌ها پیش نیاید.
هرگز باتری را داخل فریزر قرار ندهید. باتری باید در جایی خشک و خنک نگهداری شود.
 


:: برچسب‌ها: اتری سمعک زیمنس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 11 مهر 1401
خرید باتری سمعک

باتری سمعک

 
باتری یکی از مهمترین اجزای سمعک است و قدرت و کیفیت آن در عملکرد سمعک بسیار موثر خواهد بود. باتری سمعک در مدل‌های شارژی و معمولی در بازار موجود می‌باشند و به طور کلی باید بدانیم که باتری تحت چه شرایطی عمر بیشتری خواهد داشت.  خرید باتری با کیفیت و نگهداری صحیح از آن از جمله مواردی است که در ماندگاری و دوام باتری موثر می‌باشد.
سمعک دستگاهی است که به شنوایی افراد کمک می‌کند و به همین دلیل نحوه عملکرد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین انتخاب اجزای سمعک مانند باتری در عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر سمعک نقش مهمی دارد. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف باتری سمعک و نحوه نگهداری صحیح از آن را بررسی کنیم.
 

انواع باتری سمعک

 
باتری سمعک در اندازه‌های مختلف و مناسب برای انواع سمعک در بازار موجود می‌باشد. باتری‌ها بر اساس اندازه به پنج دسته 5، 10، 13، 312 و 675 تقسیم می‌شوند. هر یک از اندازه‌های ذکر شده برای سمعک خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید متناسب با ظرفیت سمعک انتخاب شود.
عمر باتری سمعک به میزان استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال اگر 16 ساعت در روز از سمعک استفاده شود بسته به اندازه باتری و نوع آن، از 5 روز تا دو هفته باتری قابل استفاده خواهد بود. اگر سمعک کمتر از این مدت زمان کار کرد ممکن است سمعک مشکلی داشته باشد و یا اینکه باتری کیفیت مطلوبی ندارد و زود خالی می‌شود.
در نگهداری باتری‌های شارژی و غیر شارژی سمعک باید کمی دقت کنید تا عمر مفید باتری بیشتر شود. چند نکته مهم که می‌تواند در بهبود عملکرد باتری موثر باشد عبارتند از:
باتری را هنگامی که خیلی گرم است به شارژر متصل نکنید. باتری باید با دمای اتاق هم دما باشد در غیر اینصورت از عمر مفید آن کاسته خواهد شد.
هنگامی که سمعک را خاموش کردید و آن را نیاز نداشتید، در قسمت باتری را باز بگذارید تا دمای باتری پائین بیاید و رطوبت موجود در اطراف و روی باتری تبخیر شود.
باتری را بدون بسته بندی داخل کیف یا جیب نگذارید زیرا ممکن است برچسب باتری از آن جدا شود و باتری فعال شود.
باتری را در معرض اشیای فلزی قرار ندهید زیرا ممکن است باتری را خالی کند و یا آن را ضعیف کند.
به تاریخ روی باتری دقت کنید. اگر باتری‌هایی دارید که قبلا خریداری کردید ابتدا آنها را استفاده کنید سپس باتری‌های جدید را از بسته بندی خارج کنید.
هرگز باتری سمعک را درون فریزر قرار ندهید. برخی از افراد بر این باورند که با گذاشتن باتری در داخل فریزر از هدر رفتن شارژ باتری جلوگیری می‌شود. اما در مورد باتری‌های سمعک زینک- ایر این موضوع کاملا عکس عمل می‌کند و باتری تخلیه می‌شود. باتری باید در دمای معمولی اتاق نگهداری شود.
اگر سمعک خود را به مدت چند روز استفاده نمی‌کنید، بهتر است باتری ها را در بیاورید. ماندن باتری درون سمعک ممکن است موجب فاسد شدن باتری شود و به سمعک آسیب برساند.
والدینی که کودکانشان از سمعک استفاده می‌کنند باید بسیار مراقب باشند تا باتری‌ها در دسترس کودکان قرار نگیرد. زیرا امکان بلعیده شدن باتری توسط کودکان وجود دارد و بسیار خطرناک است. به همین دلیل باید سمعک را در زمان استراحت درون قاب مخصوص قرار دهید تا کودکان با ان بازی نکنند و باتری آن را در نیاورند.
 
همچنین یهتر است در زمان خرید باتری سمعک از برندهای با کیفیت و معروف استفاده کنید. کیفیت باتری در عملکرد سمعک بسیار موثر است و بی کیفیت بودن باتری و فاسد شدن آن ممکن است به سمعک آسیب بزند و عملکرد سمعک را ضعیف کند. اگر باتری باکیفیت خریداری می‌کنید اما مصرف سمعک زیاد است و باتری زود خالی می‌شود، ممکن است سمعک مشکلی داشته باشد. به همین علت حتما سمعک را به متخصص نشان دهید.
 


:: برچسب‌ها: باتری سمعک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 11 مهر 1401