پچ کورد

پچ کورد

پچ کوردهای شبکه از اساسی ترین تجهیزات شبکه می باشند. پچ کوردهای شبکه که به کابل های LAN هم شناخته می شوند، دارای ساختاری همانند کابل های شبکه می باشند. در هر دو سر پچ کوردهای شبکه، سوکت های RG45 تعبیه شده است. پچ کوردها برای انتقال داده ها (تصویر و صدا) به تجهیزات پسیو دیگر به کار می روند. معمولاً نوع هادی مس بکار رفته در پچ کوردهای شبکه، افشان می باشد. البته در این جا منظور، پچ کورد زوج به هم تابیده (TP) است.

اندازه پچ کورد
پچ کوردها در متراژهای متفاوتی ساخته می شوند که نمونه های استاندارد آن عبارتند از: 30 سانت، 50 سانت، 1 متر، 2 متر، 3 متر، 5 متر و بالاتر. در اکثر موارد جهت اتصال پچ پنل ها و تجهیزات شبکه از پچ کورد استفاده می شود. پچ کوردها در رنگ های مختلفی تولید و ارائه می شوند. پچ کورد نیز مانند کابل های شبکه به SFTP و UTP تقسیم می شوند. در نمونه SFTP، کابل پچ کورد دارای شیلد و فویل بوده و در نمونه UTP، کابل پچ کورد فاقد شیلد و فویل می باشد. برای صرفه جویی در زمان، هزینه و نیروی انسانی سوکت زدن ، از پچ کورد ها استفاده می شود و بدین ترتیب، درصد اشتباه اتصال تا حد زیادی کاهش میابد. راندنو بستر مناسبی برای معرفی عاملان فروش و نمایندگان برندهای متفاوت و متنوعی از پچ کوردها می باشد. در خرید پچ کوردها لازم است به متراژ آن، ظرفیت انتقال داده و پهنای باند توجه نمود.

 



:: برچسب‌ها: پچ کورد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398
ویکومن

ویکومن

ویکومن یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده کارت های حافظه می باشد. شرکت ویکومن در آمریکا بوده و تجهیزات ذخیره سازی دارای استانداردی را ارائه می دهد. این شرکت در شهر کالیفرنیا و در منطقه والنسیا قرار دارد و با پیشرفت تکنولوژی توانسته است محصولات خود را به روز کرده و به بازار عرضه نماید. همه ما در هنگام کار، نیازمند تجهیزاتی جهت ذخیره سازی اطلاعات به روش های گوناگون هستیم. کارت های حافظه که با عنوان کارت های SD نیز در بازار معرفی می شوند، از محبوب ترین محصولات این شرکت هستند. محصولات دیگر این شرکت عبارتند از فلش مموری های نسل 2 (USB 2) و نسل 3 (USB 3). فلش مموری ها با ظرفیت های متفاوت 8 گیگابایت، 16گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت و کارت حافظه ها نیز با عنوان کارت SSD تولید می شوند. امروزه ابزار ذخیره سازی کوچک با ظرفیت بالا در میان مردم کاربرد فراوانی دارد. برخی از محصولات شرکت ویکومن در چین تولید شده و تحت لیسانس شرکت مادر به بازار عرضه می شود.



:: برچسب‌ها: ویکومن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398