کابل شبکه لگراند

كابل شبكه لگراند

كابل شبكه لگراند Cat6 UTP با پارت نامبر (كد كالا) 032755 از كابل هاي Twisted Pair يا زوج به هم تابيده محسوب مي شود كه از 4 زوج سيم به هم تابيده شده تشكيل شده است. اين كابل داراي استاندارد Cat6 است كه از سرعت هاي تا 1 گيگابيت بر ثانيه و پهناي باند 250 مگاهرتز پشتيباني مي كند و از پرفروش ترين كابل هاي شبكه در بازار ايران است.

كابل شبكه لگراند از نوع UTP يا همان UTP است به اين معني كه هيچ گونه شيلد يا فويلي در آن به كار نرفته است، بنابراين بيشتر مناسب استفاده در تجهيزات پسيو شبكه UTP است. عدم استفاده از شيلد در اين كابل باعث مي شود كه توانايي حذف نويز و تداخل الكترومغناطيسي (EMI)نداشته باشد. اما اين امر به اين معني نيست كه كيفيت پاييني دارد بلكه از اين كابل مي توان براي بيشتر كاربردهاي عادي استفاده كرد.

روكش اين محصول از جنس PVC است كه مقاومت خوبي نسبت به آتش سوزي دارد و از خوردگي و پوسيدگي كابل جلوگيري مي كند. اما از معايب اين نوع پوشش مي توان به ايجاد دود و شعله زياد در هنگام سوختن و سمي بودن دود حاصل از سوختن (بر خلاف روكش LSZH) اشاره كرد. قيمت كابل هاي PVC به مراتب كمتر از كابل هاي LSZH است.

كابل شبكه لگراند Cat6 UTP در رنگ آبي عرضه مي شود و مانند ساير محصولات شبكه لگراند داراي بسته بندي سفيد و قرمز است. اين كابل شبكه در بسته هاي 305 متري موجود است.

بهتر است كه از اين كابل در شبكه هايي استفاده شود كه از تجهيزات شبكه لگراند بهره مي برند، زيرا بيشترين سازگاري را با تجهيزات لگراند دارد. البته استفاده كردن از آن در ساير شبكه ها نيز مشكلي نداردمهم ترين ويژگي كابل UTP لگراند اين است كه قادر به پاس كردن تست هاي فلوك چنل و پرمننت به هدروم بالا مي باشد.



:: برچسب‌ها: کابل شبکه لگراند ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 25 آبان 1398
لوله كاروگيت

لوله كاروگيت

لوله كاروگيت به انگليسي يكي از انواع لوله هاي پلي اتيلن دوجداره مي باشد كه داراي سطح خارجي اسپيرال (فنري يا مارپيچي) و سطح داخلي يكپارچه و صيقلي مي باشد. لوله كاروگيت به لوله پلي اتيلن فاضلابي نيز معروف است. جهت تهيه كاتالوگ سايزبندي و مشخصات فني مي توانيد با شماره هاي شركت تماس بگيريد.

لوله كاروگيت همانطور كه در تصوير ميبينيد به لوله هايي گفته ميشود كه داراي دو جداره مجزا، يكي بيروني با شكل ظاهري موج دار و يا به عبارتي حلقه حلقه و يكي لايه دروني كه داراي سطحي صاف ميباشد و جهت عبور سيالات با ماهيتهاي فاضلابي اسيدي و قليايي و پسابهاي صنعتي مورد استفاده قرار ميگيرند.

لوله كاروگيت فشار بار داخلي ندارند يعني سيال در حال عبور از داخل اين لوله ها داراي فشار بار داخلي نيست و اين لوله ها عملا به عنوان يك جوي زير زميني وظيفه انتقال سيالات مايع را به عهده دارند . لوله هاي كاروگيت داراي يك سطح بيروني نيز ميباشند كه به صورت حلقه حلقه و داراي استحكام بالا يي ميباشند و كليه فشارهاي سطحي و زير سطحي اعم از بار زنده و مرده را در زير سطح زمين متحمل ميشوند و علت اين حلقه حلقه شدن سطح لوله به دليل استحكام بخشي به لوله ميباشد . لوله هاي كاروگيت در سه بخش فشاري دسته بندي ميگردند .



:: برچسب‌ها: لوله كاروگيت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 22 آبان 1398
محافظ پيشرانه

محافظ پيشرانه

تعريف محافظ :  دستگاه محافظ برق وسيله اي الكترونيكي مي باشد كه براي محافظت از رايانه، يخچال، تلويزيون، كولر گازي و تمامي دستگاه هاي الكترونيكي در مقابل آسيب هاي ناشي از نوسانات برق، شوك هاي ناگهاني و همچنين كنترل آن ها طراحي و ساخته شده است، محافظ پيشرانه از جمله دستگاه هايي است كه كليه نياز هاي برق رساني، حفاظت و كنترل برق  لوازم برقي شمابرآورده مي كند.

با توجه به حساس بودن لوازم صوتي  و تصويري و كامپيوتر نسبت به نوسانات و قطع و وصل ناگهاني برق شهري، استفاده از يك محافظ پيشرانه  در كنار اين وسايل لازم و ضروري است.دستگاه هاي محافظ برق معمولا در برابر ورودي پايين تر از 170 ولت و بالاتر از 245 ولت، جريان را قطع و مانع از آسيب رسيدن به لوازم خانگي برقي شما مي گردد.

نوسان برق چيست ؟ همانطور كه مي دانيم برق شهر داراي مشخصه استانداردي براي هر كشور مي باشد كه در سرتاسر آن كشور ثابت مي باشد. براي مثال برق كشور ما براي مصارف خانگي 220 ولت، 50 هرتز مي باشد كه لوازم وارداتي يا توليد شده بايد اين مقادير را رعايت كنند.

برق توليد شده در سدها و نيروگاه ها با ولتاژ بالا براي انتقال با كمترين اتلاف انرژي از طريق دكل هاي فشار قوي به شهرها انتقال يافته و در آنجا از طريق مبدل هاي كاهنده كاهش يافته و سپس به بخش هاي مختلف شهر منتقل مي گردد كه در انتهاي اين مسير باز مبدل هاي كاهنده كه اغلب در كوچه و خيابان ها ديده ايم به مقدار قابل قبول و مصرف در خانه تبديل مي شود كه دراين مرحله چندين مشترك به صورت موازي از يك مبدل استفاده مي كنند.

ارت Earth : وقتي بحث نوسان برق مطرح مي شود مسئله ارت ساختمان نيز به ميان مي آيد، براي مشخص شدن يك مرجع براي برق توليد شده و جذب نويزهاي توليدي توسط وسايل برقي يك اتصال به زمين در محل توليد برق انجام مي شود كه در سرتاسر شبكه يكسان خواهد بود.

در مدت ارسال جريان برق تا وسيله برقي داخل منزل تداخل هاي زيادي بوجود مي آيد كه باعث تغيير لحظه اي در مقادير استاندارد برق شهري مي شود كه به موارد زير مي توان اشاره كرد:

رعد و برق، موج بادهاي الكتريسيته ساكن، استفاده از دستگاه هاي پر مصرف خارج از ظرفيت مشترك، استفاده از دستگاه هاي برقي غير استاندارد، استفاده از لوازم پر مصرف در ساعات اوج و ….، بنابراين محافظ پيشرانه از وسايل مورد نيازي است كه در تمامي مكان ها استفاده مي شود.



:: برچسب‌ها: محافظ پيشرانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 22 آبان 1398
کابل سبک

کابل سبک

کابل های سبک معمولاً در صنعت ساختمان سازی و تجهیزات داخلی به کار

می روند. کابل سبک اغلب به شکل افشان یا همان انعطاف پذیر معرفی

شده و در موارد معدودی نیز به شکل مفتول یا تک رشته می باشند. ولتاژ کاری

آنها معمولاً 250 الی 500 ولت است. کابل سبک دارای هادی از جنس مس هستند و استفاده از این کابل ها، اغلب درون لوله ها و تجهیزات داخلی می باشد. پیمانکاران و خریداران می توانند به راحتی کابل های سبک خود را با برند

 

 مورد علاقه خود مشاهده کرده و از قیمت آن ها آگاهی یابند. همچنین تمام فروشگاه هایی که در راندنو، کابل سبک خود را قیمت گذاری کرده اند، می توانند استعلام های مربوط به خرید کابل را دریافت و پیش فاکتور آن را برای خریداران ارسال نمایند. امروزه کارخانه های زیادی اقدام به تولید کابل های سبک کرده و صادرات این کالا نیز مورد استقبال قرار گرفته است.



:: برچسب‌ها: کابل سبک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 20 آبان 1398
کابل کنترل

کابل کنترل

کابل های کنترل معمولاً جهت انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال در پست ها و

تجهیزات الکتریکی بکار می روند. کابل کنترل در سیستم های حفاظت و کنترل نیز کاربرد دارند. ولتاژ کار و جریان عبوری از این نوع کابل ها نیز معمولاً در رنج پایینی می باشد. این کابل ها به دو صورت شیلددار و بدون شیلد تولید می شوند. در پلت فرم راندنو، فروشندگانی که کابل های فرمان و کابل کنترل را ارائه می دهند، به آسانی محصولات خود را قیمت گذاری کرده و در دسترس خریداران قرار می دهند. کابل های کنترل معرفی شده در راندنو، تولید کارخانه های معتبر بوده و دارای استانداردهای شبکه برق ایران نیز می باشند. در سایت راندنو، سعی بر این است که بهترین برندهای تولیدکننده کابل کنترل، معرفی شده و فروشندگان آن ها نیز با تمام جزئیات به خریداران محترم نمایش داده شوند. کابل های کنترل معمولاً دارای تعداد رشته هادی های متفاوتی نسبت به کابل های دیگر بوده و جنس هادی آن ها از مس یا آلومینیوم می باشد.



:: برچسب‌ها: کابل کنترل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 18 آبان 1398
کابل مخابرات

کابل مخابرات

 

کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان از نوع کابل های مخابراتی است که برای انتقال امواج الکترومغناطیسی استفاده می شوند و در حقیقت این نوع کابل ها راهنمایی برای امواج مغناطیسی هستند. کابل مخابرات در حالت خم شو در دامنه حرارتی 5- تا 50+ درجه سانتی گراد و در حالت ثابت در دامنه حرارتی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار دارد. کاربرد کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان در تأسیسات تلفن داخل ساختمان و مراکز تلفن به صورت ثابت در زیر یا روی کار است و استفاده از این کابل ها در خارج از ساختمان تنها به صورت نصب بر روی دیوار مجاز بوده و در زیر زمین کاربردی ندارند. کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان دارای 10 زوج کابل با هادی مسی و قطر 0.5 میلی متر می باشد.

انواع کابل مخابراتی

 

کابل مخابرات در 2 نوع زمینی و هوایی می باشند که با رنگ های مشکی و طوسی شناخته می شوند. تعداد زوج های هادی موجود در داخل این کابل ها، به عنوان شناسه آنها استفاده می شود. قطر این هادی ها از 0.4 تا 0.8 میلی متر متفاوت بوده که با توجه به تقاضا و کیفیت اجرا بکار می رود. شرکت کمان ازسال 1370 تاسیس شده است و در سال 1373 موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISIRI و اخذ پروانه بهره برداری شده است. امروزه کابل مخابرات  این شرکت یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است زیرا که در زمینه های مختلف برق کشور اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق و مخابرات کاربرد دارد. از محصولات این شرکت می توان به سیم و کابل افشان، کابل های مفتول، کابل جوشکاری، کابل زوجی و کابل و سیم کواکسیال اشاره کرد. کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان یکی از کابل های پر کاربرد این برند است که با توجه به محبوبیت بردن بسیار پر فروش است.



:: برچسب‌ها: کابل مخابرات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : پنج شنبه 16 آبان 1398
حسین امیدی

‏حسین امیدی‏

حسین امیدی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ساخت ایران 2»، فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» و فیلم تلویزیونی «از تهران تا قافله» فعالیت داشته است. در ادامه می توانید بی.گرافی و دیگر آثار حسین امیدی را مشاهده کنید همراه ما باشید.

 

بیوگرافی حسین امیدی

 

حسین امیدی بازیگر ایرانی است. او فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس(1394)، لیسانس بازیگری تئاتر از دانشکده هنر و معماری(1387) و مدرک بازیگری مقدماتی و پیشرفته از خانه تئاتر کرج(1381) دارد. حسین امیدی از سال 1385، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر است. وی بازیگری را از تئاتر و اجراهای دانشگاهی آغاز کرد که از کارهای او می‌توان به «چگورا» به کارگردانی کامبیز اسدی، «عروس,افسوس,کابوس, بلوتوث» به کارگردانی آرش میرطالبی و «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی اشاره کرد. حسین امیدی جایزه اول بازیگری مرد برای نمایش «عروس,افسوس,کابوس بلوتوث» از جشنواره تئاتر تجربه سال 1387 و دیپلم افتخاربازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر سال 1390 برای بازی در نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید» کسب کرد.



:: برچسب‌ها: حسین امیدی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : پنج شنبه 16 آبان 1398
ترانسفورماتور

 

ترانسفورماتور

 

ترانسفورماتورهای قدرت معمولاً جهت خطوط توزیع و انتقال و برای کاهش تلفات به کار می روند. این ترانسفورماتورها جدیداً به صورت کم تلفات و در گذشته به صورت نرمال توسط کارخانه ها ارائه می شوند. ترانسفورماتورها دارای یک هسته مرکزی و یک مخزن روغن می باشند. در نوع کم تلفات، جنس ورق هسته نسبت به نوع نرمال متمایز می باشد. راندنو مرجع معرفی شرکت ها و نمایندگان فروش ترانسفورماتورهای قدرت است. در پلتفرم راندنو، خریداران می توانند ترانس های قدرت از KVA 25 الی KVA 2000 و انواع ترانسفورماتور های فوق توزیع را با قیمت و مشخصات نمایندگان اصلی آن ها مشاهده نمایند. شرکت های ایران ترانسفو، نیرو ترانسفو و آریا ترانسفو از بهترین و محبوب ترین کارخانه های تولیدکننده این محصول می باشند. خریداران می توانند استعلام خود را در سایت قرار داده و در اسرع وقت پیش فاکتورهای مربوطه را از نمایندگان دریافت نمایند.



:: برچسب‌ها: ترانسفورماتور , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
ترانسفورماتور

 

ترانسفورماتور

 

ترانسفورماتورهای قدرت معمولاً جهت خطوط توزیع و انتقال و برای کاهش تلفات به کار می روند. این ترانسفورماتورها جدیداً به صورت کم تلفات و در گذشته به صورت نرمال توسط کارخانه ها ارائه می شوند. ترانسفورماتورها دارای یک هسته مرکزی و یک مخزن روغن می باشند. در نوع کم تلفات، جنس ورق هسته نسبت به نوع نرمال متمایز می باشد. راندنو مرجع معرفی شرکت ها و نمایندگان فروش ترانسفورماتورهای قدرت است. در پلتفرم راندنو، خریداران می توانند ترانس های قدرت از KVA 25 الی KVA 2000 و انواع ترانسفورماتور های فوق توزیع را با قیمت و مشخصات نمایندگان اصلی آن ها مشاهده نمایند. شرکت های ایران ترانسفو، نیرو ترانسفو و آریا ترانسفو از بهترین و محبوب ترین کارخانه های تولیدکننده این محصول می باشند. خریداران می توانند استعلام خود را در سایت قرار داده و در اسرع وقت پیش فاکتورهای مربوطه را از نمایندگان دریافت نمایند.



:: برچسب‌ها: ترانسفورماتور , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
فیلم سینمایی هزارتو

خلاصه داستان فیلم سینمایی هزارتو

زندگی ی هزارتووی پیچیده‌اس ٬ همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط ی راه خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نرسی متوجه‌اش نمی‌شی فیلم سینمایی هزارتو ..

فیلم سینمایی هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی، نویسندگی طلا معتضدی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی محصول سال ۱۳۹۷ است. نام قبلی این فیلم لابیرنت بوده‌است.

این فیلم در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده است.

بازیگران فیلم هزارتو

در ادامه بازیگران فیلم سینمایی هزارتو را خواهید دید

شهاب حسینی

ساره بیات

غزاله نظر

پژمان جمشیدی

علیرضا ثانی‌فر

شیرین یزدان‌بخش

فریبا جدی‌کار

مریم معصومی

مهسا باقری

عوامل فیلم سینمایی هزارتو

در ادامه می توانید سایر عوامل فیلم سینمایی هزارتو را مشاهده میکنید.

نویسنده: طلا معتضدی، مجری‌طرح و مدیرتولید: حسین اکبری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر صدابرداری: داریوش صادقپور، طراح صحنه: حجت اشتری، صداگذاری: علیرضا علویان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح لباس: ندا نصر، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح، جلوه‌های بصری: وحید قطبی‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جانشین‌تولید و مدیر تدارکات: امیر یمینی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار اول فیلمبردار: مجتبی شادرو، گروه فیلمبرداری: مسعود عباسی، محمد نصیری، حسن رحیمی، محمد بختیاری، مهدی علیزاده، گروه صحنه: رامین کرد علی‌وند، مسعود حاجی‌عباسی، گروه صدا: اشکان مزین‌پور، علی سلطانی، گروه چهره پردازی: مونا جعفری، سعید دهقانی

برای اطلاع از جزئیات فیلم سینمایی هزارتو می توانید سایت منظوم را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: فیلم سینمایی هزارتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 8 آبان 1398
سرکابل

 

سرکابل

 

سرکابل های برق معمولاً جهت اتصال کابل ها به دیگر اتصالات برق کاربرد

دارند. جنس عایق آنها از پلیمر مقاوم بوده و و در برابر اشعه ایکس نیز مقاوم هستند. سرکابل ها به انواع مختلف حرارتی و سرد و با ولتاژهای فشار ضعیف و

فشار متوسط مانند 1 کیلوولت، 12 کیلوولت و 20 کیلوولت تقسیم می شوند.

سرکابل های برق با انواع برندها در راندنو، در دسترس پیمانکاران محترم قرار

گرفته است. برخی از این سرکابل ها، ساخت داخل و برخی دیگر ساخت کشورهای خارجی همچون آلمان و چین می باشد. فروشگاه های فروشنده سرکابل در راندنو، اغلب در زمینه برق قدرت فعالیت دارند و سرکابل های خود را روزانه قیمت گذاری کرده و در صورت تأیید، آماده ارسال آنها به هر نقطه از ایران می باشند. در راندنو خریداران می توانند با توجه به ولتاژ کار سیستم خود، سرکابل مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از تأیید، با فروشگاه هایی که قیمت گذاری کرده اند، در ارتباط باشند. برای خرید سرکابل و اطلاع از قیمت سرکابل با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: سرکابل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 8 آبان 1398